maanantai 9. syyskuuta 2019

Kesäloma kuulumisia ja paluu takaisin töihin


Olen kirkolla kahden päivän sijasta kolmane päivänä, eli olen kirkolla tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Tiskaan kirkolla astianpesukoneella astioita ja katan pöytää. Tykkään olla kirkolla kolmena päivänä viikossa. 
Minulla on kirkolla mukavat työkaverit. Ruuat on hyviä, mitä tehdään kirkolla. saan kirkolta ruokaa kotiinkin mukaan. Jutellaan kirkolla mukavia asioita ja nauretaan mukaville jutuille. Menen kirkolle aamulla kello 9.00. Työ loppuu kirkolla 13.00. 
OLEN tykännyt olla kirkolla töissä. Kirkolta tulen Majakan kerhoihin. Olen tavannut kirkolla uusia ihmisiä. Laitan kuivia astioita kaappiin, kuorin perunoita ja kuorin porkkanoita ja teen työparin kanssa sämpylöitä.

Kesälomalla kävin Kiteen eläinpuistossa katsomassa eläimiä. Syötiin Pajarinhovissa, ruoka oli hyvää. Kävin kalastajankojullakin syömässä. Kävin lippakioskillakin jäätelöllä. Kalastajankojulla söin muikut, muikut oli hyviä. En käynyt laivaristeilyllä tänä kesänä ollenkaan. Ei tehtyä tänä kesänä mitään isompaa kesäretkeä. Minun kuukauden kesäloma meni nopeasti. Minun kesälomallani oli lämmintä. Minulla oli kesälomalla paljon tekemistä. En käynyt kesälomalla ollenkaan uimassa. Kävin kesälomalla Heikinpohjan kentällä sirkuksessakin. Oli mukava käydä kesälomalla Kalastajankojulla syömässä, oli mukava käydä lipallakin ja sirkuksessakin oli mukava käydä. Se oli hyvä, kun minun kesäloman aikana ei satanut ollenkaan vettä. Pesin kesäloman aikana ikkunatkin ja matot.

-Repa


Käytiin torikahvilassa kahvilla ja otin lihalörtsyn sekä juomista. Minä sain kalaa kun käytiin makkaranpaistossa. Kävin elokuun ensimmäisenä viikonloppuna Kankaanpäässä ja loppu loman olin kotona Savonlinnassa ja 28.8. täytin 32 vuotta.  

- SPF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luonto- ja liikuntapäivästä Aholahdessa

  Luulen, että monet tykkäsivät siitä frisbeegolfista. Monilta onnistui heittäminen tosi hyvin, vaikka se ei ollut kaikille tuttua. 23 frisb...