keskiviikko 19. syyskuuta 2018

Muutama sana perheistä


Olin eilen Hannun mukana apukuskina, käytiin aseman myymälään viemässä vaatteita ja vietiin aseman myymälästä 1 sohva Heikinpohjaan ja 1 sohva vietiin Heikinpohjasta Massilanmäkeen. 

Tänäänkin olin Hannun mukana apukuskina, käytiin aseman myymälässä ja Linnalassa. Iltapäivästä minun ja Hannun mukana oli Jasmiina, minusta oli mukavaa, kun Jasmiina oli meidän mukana, käytiin Savonpultissa. 
Huomennakin minä olen iltapäivästä Hannun muka. 

Maanantaina kävin Tanhuvaarassa vesijumpassa. Vesijumppa on Tanhuvaarassa joka maanantai. Minulla on joka torstai Tanhuvaarassa sovellikin. Joka toinen tiistai on Linnalassa kerho iltaisin ja joka toinen keskiviikko muskari. 

Minä tykkään olla töissä Savonlinnan Toimintakeskuksella. Tykkään olla Majakan kerhoissa. Minulla on Toimintakeskuksella mukavia työkavereita. Minulla on yksi veli ja yksi sisko,veli asuu Pihlajaniemellä  käyn välillä veljen luona kylässä. Äiti asuu Savonlinnan keskustassa. Sisko on jo naimisissa, asuu miehen ja lapsen kanssa. Isä on jo kuollut. Siskonpoika käypi koulua Samilla.

-Repa




Terve minulla menee ihan hyvin. 
Viime viikonlopun olin kaksoisveljeni luona Kankaanpäässä. Pelailtiin ps4 Resident Evil 7 -peliä ja ostin veljentyttärelle yksisarvisenponin

Saatiin netti kuntoon ps4 -konsolille nyt pääsee katsomaan elokuvia ja pystyy käymään netissä. 
Vapaa-ajalla siivoilen asuntoa, tiskailen ja teen kotiruokaa. Tein viimeksi makaronimössöä. 

 - SPF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luonto- ja liikuntapäivästä Aholahdessa

  Luulen, että monet tykkäsivät siitä frisbeegolfista. Monilta onnistui heittäminen tosi hyvin, vaikka se ei ollut kaikille tuttua. 23 frisb...